3. jun. 2015

20 YEARS | WISHES PART THREE

 photo aaaaa_zpshvqql2sa.jpg

Bronzer/blush duo (HERE) | Bag (HERE) | Jumpsuit (HERE) | Foundation (HERE) | Primer (HERE) | Eyeshadow Palette (HERE) | Fan brush (HERE)

Den sidste del af mine fødselsdags ønsker! Nu er der kun små tre dag tilbage til at nyde min teenage tid, ha ha! Selvom jeg er et sommerbarn, så følelses det ikke helt sådan, da vejret ikke lige frem skriger sommer. Så derfor har jeg givet min collage og de resterende et "sommer-vibe". Men ja, jeg håber i har kunne li' dem alle tre og fundet noget inspiration, eller bare har fået lyst til lidt selvforkælelse!

English| So this is my last part of my birthday wishes! There is only three days left until my birthday, so only three days left to enjoy my last time as a teenager. And even though I am a summerchild, it doesn't quite feel like it, because of the really bad weather here in Denmark. It rains and the wind is crazy, like in most countries you would think it's fall, but no, that's just the danish weather. Anyway, so I have been giving my collages a "summer-vibe"! I hope you have liked them and find some inspiration.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig