1. jun. 2015

20 YEARS | WISHES PART TWO

20 years wishlist part two


Bronzer (HERE) | Sandals (HERE) | Ring (HERE) | Eyeshadow Palette (HERE) | Sweatshirt (HERE) | Shorts (HERE) | Dungarees (HERE)

På søndag er det min fødselsdag, yay. Og det betyder anden del af min ønskeliste! (der kommer nok én mere) og herefter kommer der en gaveidéer til dem som bliver studerende i år! Fordi om 21 dage, er jeg student! Anyway, her er mine ønsker - lidt mere tøj præget den her gang.

English| On Sunday it's my birthday, yay! And that means second part of my wishlist. (there will probably be one more wishlist) and then I'll make a gift ideas for the students this year, I can't believe that in 21 days I am a student, unbelievable! But anyway, these are my wishes. 
SHARE:

1 kommentar

  1. Jeg er helt vild med den blå sweatshirt - den er jo for lækker :D

    http://camillajulie.dk/

    SvarSlet

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig