8. jun. 2015

EYES ON: SUMMER EDITION

 photo 08062015_zpsupqia4al.jpg

Dress (HERE) | Bronzer (Magasin & Salling) | Eyeshadow Stick (HERE) | Nail polish (HERE) | Sunglasses (HERE) | Slip-ons (HERE)

Jeg har fået en kærlighed til denim. Jeg har aldrig rigtig før kunne lide trenden "denim on denim", men jeg er blevet vild med den mørke dybe blå denim farve, synes jeg er super flot. Netop den farve som kjolen har, super flot. Og nu hedder det jo juni måned, så forventer også at vejret begynder at vise det efterhånden. Skoene er jeg også helt vilde dem - har altid godt kunne li' den form for sko, som er let at komme i - uden nogle snørre eller velcro for den sags skyld, super lækre og lette til sommer! Derudover, så kan det jo ikke være en af mine collage uden lidt indput fra beauty siden! Jeg har set Chanels forårs samt sommer kollektion, og manner hvor deres kollektioner altid bare spot on! Og ja, det kan aldrig være en sommer collage uden et par fede solbriller!

English| I have fallen in love with denim. It's a new thing, because I have never before liked the trend "denim on denim", men the deep blue denim color has really grown on me this year. I do not like the really white washed and light denim, but these darker colors, I love. And since it's June, I did expect some better weather - yes even here in Denmark. Come on, Sun! But speaking of summer, then those shoes just screams summer to me. They're so light and easy to slip into, and so effortless. And they go well with the dress, hint hint. Anyway, it can't be one of my collages with some influences from the beauty department. I've seen both of Chanel's recently collections - the spring and summer. And they're spot on, so beautiful - I need those products! And yeah, it can't be a summer collage with a pair of sunglasses!

SHARE:

1 kommentar

  1. Jeg eeeelsker også denim på denim lige pludselig og har selv købt mig en ny denim nederdel og ønsker mig også en kjole, ovenstående er super lækker!

    SvarSlet

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig