6. jul. 2015

EYING AT THE MOMENT

Eying lately #Summer Vibes
TopShop Denim Dress (HERE) | Charlotte Tilbury Highlighter (HERE) | Nars Eyeshadows in Giove & Himalia (HERE) | TopShop Grey Sweater (HERE) | Nars Cheek Palette (HERE)

Det er vist ingen hemmelighed at jeg har fået en stor kærlighed til denim tøj. Jeg har tidligere, som sidste år, ikke kunne forstå hypet omkring "denim on denim", og jeg svor til mig selv at jeg ALDRIG skulle hoppe på den trend. Men ak ja, så sidder jeg her et år senere og indrømmer at jeg er blevet klogere, ha ha! Jeg er blevet helt tosset med især kjolerne og nederdelene, det der med en denim crop top - ej, den forstår jeg nok aldrig, alligevel. Derudover så nu hvor vejret i sidste uge var SÅ fantastisk - ikke lige så meget denne endnu... Så skriger denim bare sommer til mig - et par brune stænger, denim kjole samt et par fine sandaler - bum, det perfekte sommer-look. Snakker vi så sommer indenfor kosmetik, så er det highlighter som skriger sommer i mine øjne, den flotte "indre glød" og så behøver man egentlig ikke mere i mine øjne. Man ser bare dét yngrere og mere friskere ud, end en flot glød! Og så er sommer også tiden (personligt for mig) hvor der kommer flere farver ind, både i forhold til mit tøj men også i forhold til min makeup! 

English| Well, it's no secret that my love for denim has grown, a lot. Last year (and before that) I didn't really get the "denim-on-denim" trend and I promised myself that I wouldn't "buy the trend". But hey-ho one year later, and here I am admitting that I am now wiser. I would never understand nor wear the crop top denim trend, though. That I still don't understand, ha ha! Well something weird has happened here in Denmark last week, the weather has been insanely good and sunny, and with temperatures up to 34 degrees, that almost never happens. So the summer clothes have been out for the last week, and there isn't anything than denim, nice tanned legs and sandals that scream more summer to me, okay maybe ice cream, but I cannot wear that!  Makeup wise, I like a nice glow to the skin, like you're lid from within. It makes you look younger and more fresh and healthy! To me, that's all you really need and then some mascara, but then you're good to go basically. But summer for me, makeup wise, also means colours! Experimenting with different colours, like blue and green, and even purple! But I just love a blue smoky-eye, that's so beautiful! 
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig