5. aug. 2015

ESTÈE LAUDER SUMMER 2015 HIGHLIGHTER

 photo 28072015_zps3weccysf.jpg

Estée Lauder Highlighter // Magasin

Jeg ved det godt - det er længe siden sidst. Men jeg har været rimelig busy, med nyt arbejde osv. Men jeg er tilbage fra en lille "sommer-pause", med en masse nyfundet energi! Seriøst, hvor er jeg glad for at HHX er ovre, seriøst der er intet bedre end at komme hjem, hvor man rent faktisk har fri - ingen lektier, ingen dumme afleveringer, det er for lækkert - plus der kommer penge ind på kontonen - win/win. Men anywho, indlægget skulle egentlig handle om det flotte produkt på billedet.

Jeg er vild med highlighters, vild! Udover øjenskygge, må jeg sige at highlighter er mit andet yndlings produkt, inden for makeup! Og denne her fra Estée Lauder, er super flot. Selve produktet er et meget fint pudder-produkt, som nærmest føles som en slags gele. Det er ikke en highlighter som skriger fra 30m, men den er diskret - dog giver den stadig den flotte sommerglød. Jeg bruger den på mine kindben, på min næseryg, og på "cupids bow", altså hvor overlæberne mødes i midten. Den kostede omkring 410 kr., men er værd hver eneste øre!

English | I know, it's been a long time since last post. But lately I've been very busy, I started my new job, so I've been pretty damn tired after work, and have pretty much fallen asleep almost every day when I came home. But my summer-break from the blog is over now, and I am ready! I am so glad that college is over. It's so refreshing to come home after a long day, and have absolutely no homework at all to do, I love it. But anyway, let's get back to business - what this post is about.

I have a (BIG) thing for highlighters, BIG! Beside eyeshadow, I would probably say that highlighter is my favorite product, within makeup. The product it self, is a finely melded powder, with no big glitters nor sparkles - it's not a highlighter that you can spot from a distance of 30 meters - it's settle, and gives a beautiful glow to the skin, almost makes it look like you glow from within. I use it on my cheekbones, down the bridge of my nose and on my Cupid's bow. And if I feel like, the rest of my face - let's been real, we all have those days, where we just wanna glow. It's worth every penny, and I love it!  
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig