30. aug. 2015

MY ABSOLUTE HIGH-END WISHES

 photo 29 08 2015_zpsqsubfrxb.jpg
Rebecca Minkoff Jules Satchel (HERE) | Rebecca Minkoff Mini Avery Tote (HERE) | Dior Sunglasses (HERE) | Valentino 'RockStud' T-Strap Sandal (HERE) | Acne Track (HERE)

Som så mange andre piger, så har vi vores drømme når det gælder designer produkter - om det er tasker, sko, solbriller osv. Og jeg er ingen undtagelse! Jeg har længe drømt om en Chanel taske, men ved godt at det aldrig bliver ideelt, nogensinde - det er simpelthen alt for mange penge sådan en yderst FLOT taske koster, måske den dag jeg bliver millionær.. Men ja, så dette er mine top fem ønsker, som også er rimelig realistiske - nogle af dem indrømmer jeg gerne at jeg pønser på at købe i USA næste sommer, så jeg håber jeg har fået skrabet nok sammen til den tid! Jeg er helt vild med Rebecca Minkoff, jeg kunne (hvis jeg havde alle de penge) købe alle hendes tasker! De er så flotte, elegante, minimalistiske og ikke mindst tidsløse! Jeg har valgt to, en større og en mindre - haha, utrolig flotte begge to. Derudover så er der en kending for mange på listen især - Acne Track støvlerne - dengang jeg først startede med at blogge for godt og vel fire år siden, så var det Acne, som var The Brand, især hos danskerne - min inspiration kom mest fra Marie Jedig - som havde disse støvler, og mange andre! Så de er klart en af mine allerstørste ønsker! Derudover så er der et SUPER flot par fra Valentino - de er i samme stil som deres meget berømte stiletter, som minder utrolig meget om disse - blot en med en MEGET tyndere hæl, og helt ærligt - jeg hader tynde hæle, jeg er mere til chunky hæle! Og sidst men ikke mindst, så Dior solbrillerne, jeg ELSKER dem! Mere er der egentlig ikke at sige, hæ. Har I deruode nogle ønsker ala mine eller måske nogle af de samme? Fortæl mig om dem!

English | I think when I speak for other girls, saying that it has always been a dream of ours to own something pretty and designer. And I am not the exception, for many years I have been dreaming of a Chanel bag, but let's be real that is never ever going to happen, that's way to many money to spend on a bag - even though if I had the money, I'd spend them on a beautiful bag. So let's put that dream to the side, and talk more about some more realistic wishes of mine - those five beauties on the picture! Some beautiful Valentino heels, two bag - both from Rebecca Minkoff, because she's amazing and I love all of her bags - seriously, their're stunning. My long wished for Acne Track boots, come on - those are just heaven - and let's talk about those STUNNING sunglasses from Dior, I mean - who doesn't want those on your face? And yeah, so those are my top five - and I may (Okay, I have) planned for my trip to the US that at least one of these (properly more) are coming home with me to DK!
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig