28. aug. 2015

& OTHER STORIES // AARHUS

 photo 27 08 2015_zpshhhlmhzi.jpg
Boots (HERE) | Bomber Jacket (HERE) | Net Tee (HERE) | Eyeshadow Quad (HERE) | Blusher (HERE)

Jeg ved ikke om jeg er den eneste århusianer (jeg tror det næppe) som er super glad over at & Other Stories åbner en butik i Århus i dag! Desværre kan jeg ikke tage derind i dag, fordi min kære mutti har fødselsdag - men mandag, så skal butikken i hvertfald have et besøg + lønnen er kommet ind! Og derfor har jeg kigget lidt på deres website og har fundet et par fine ting, som jeg VIRKELIG godt kunne finde på at købe på mandag. Anyways, nogle andre glade århusianere som er ellevilde over denne FANTASTISKE nyhed? Nu mangler Århus blot en Zara og Sephora, og så er vi godt på vej!

English | I don't know if I am the only one from Aarhus, (I doubt it) which is super excited about & Other Stories opening a store in the city today! Unfortunately I can't go to the store today, because it's my momma's Birthday! But Monday, I'll be there! So I've been looking on their website, and I have found some really beautiful items, that I might have some sort of plan of buying on Monday - especially the bomber, come on that's beautiful! Anyways, anyone else from Aarhus who's gonna visit the new store and who is excited for the new & Other Stories store? We only need a Zara and a Sephora and then we'll be covered! 
SHARE:

1 kommentar

  1. Jeg er også SÅ glad for, at der er kommet en & Other Stories til vores skønne Århus ;) Tager et smut forbi i morgen - mon ikke der bliver købt en ting eller to !

    www.metowefashion.bloggersdelight.dk

    SvarSlet

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig