20. okt. 2016

MOVING OUT // TAKE TWO


Jeg har før snakket lidt om jeg snart flyver fra reden, og det er rigtigt. Jeg skal snart til at være voksen, eller først til maj! Jeg har nemlig fået fingrene i en lille fin lejlighed i Viby J, og jeg glæder mig samtidig med.. At det skræmmer mig lidt! Så nu er jeg blot ved at samle aaaaaalt det der skal samles ind.  Alle de kedelige ting, såsom håndklæder, støvsuger osv. Praktisk, men yderst kedeligt.

Jeg har altid elsket at indrette - bare sprøg min mor! Hver gang jeg rydder op på mit værelse, såååååå ender det altid med at jeg rykker rundt på tingene... Det er nærmest terapi for mig! Det holder så i et par uger, haha.

Hay Hee Lounge Chair | Ellos Bar Table [Here] | Ellos Towels [Here] | Ellos Copper Table [Here] | Watt & Veke Lamp [Here]

Jeg ved godt at pengene ikke løber op, hvis jeg skal ud og max spendere på alle mulige (super super super) fede ting og sager, og jeg har heller ikke alverdens plads (desværre) så jeg kigger på diverse sider, hvor tingene er rigtig fine, men budget venlig!

Collagen oven over viser egentlig meget godt min stil. Det rå og nærmest ufærdige blandet med noget mere moderne og klassisk. Jeg har en stor kærlighed til metal, stål, træ og marmor. Originalt, I know. Jeg elsker det industrielle look, og især beton. Det må gerne se ud som om, at håndværkerne har glemt at male væggene for eksempel, meeeen det kommer ikke til at ske, nu hvor lejligheden er helt ny. Jeg har allerede mit tøjstativ, som er lavet af rør - så det vil passe perfekt dertil. Jeg kan godt li' at mixe det hårde med det bløde, så alle disse rå materialer, sammen med flotte gulv-lange gardiner eller en rosafarvet detaljer!

English version // I have made a post about me moving out before, where I talked about two apartments, that I had my eyes on. I got one them, yay! So when the calendar hits May next year, I'm moving out. Which means? I gotta start being an adult, boring right? But it's a cute little place in Viby J, and I am so excited! I am starting to collect all boring stuff, like towels and you know.

I've always love decorating, just ask my mom! Every time (and I mean every) I clean my room, I end up moving my furniture to different places and such, it's like therapy for me!

The collage really represents me. All the colours, textures and different kind of materials. I love copper, wood, steel, metals and concrete. I love materials that have an industrial vibe, and kind of looks like itøs unfinished. Like concrete floors or walls. Solid wood dinner tables and mixed metals and steel. But I like to mix it more modern and softer interior details, like a blush nude color in like pillows, floor-long curtains and PLANTS. I love plants! 
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig