15. okt. 2016

PREPPING FOR THE PARTY-SEASON



Julen nærmer sig med hurtige skridt (jubiiii) og dermed begynder optakten til diverse julefrokoster med veninderne, arbejdet eller familien, og det vil sige - shopping, i hvert fald i mine øre! Jeg elsker den her tid på året, og nu hvor vejret endelig er med os, så har jeg hevet striktrøjerne frem!

Jeg har allerede fået min første dato til en julefrokost. så jeg er så småt ved at forberede mig - tøjmæssigt. Jeg har egentlig ikke hoppet på "choker" trenden, men det her fine sæt fra Zara, fik mig til at skifte mening. Det er så super fint og festligt, og jeg elsker især den guld. Den er så fin og samtidig ikke for meget, det perfekte smykke!

Jeg har efterhånden blevet ved med at tjekke den flotte top ud fra Selected Femme.. Jeg bliver ved med at se, om min størrelse stadig kan købes. Det er den perfekte "party-top", den er tidsløs og super fin, og kan sagtens bruges til hverdag bagefter. Den er så let at style, med enten et par skinny jeans, eller flair. Eller en tætsiddende nederdel den her fx, og et par fine sko eller sneakers for gøre outfittet mere casual.

Sidst, men i hvertfald ikke mindst! Jeg har en stor kærlighed til jumpsuits og smækbukser, så da jeg så at Zara havde lavet den perfekte kombi, blev jeg nærmest forelsket. Den er super fin bare i sig selv, og hvis man ikke vil blive for fin, er den så let at nedtone, ved hjælp af sneakers (for evigt glad for at sneakers er blevet SÅ populære at have på, til ALT) eller hvis du synes den mangler lidt, så et par fine stiletter. Trøjen indenunder kan også nedtone/"peppe" det op. Hvis du vil have et mere casual look, så smid en ensfarvet trøjen indenunder - en lys grå eller afdæmpet hvid. Hvis den skal piftes op, så en fin skjorte eller noget med glimmer eller fine detaljer! [ala det herherher & her]


Glitter top [Selected Femme] | Choker set [Zara] | Jumpsuit [Zara]



English version // Christmas is starting to come near (yay!) which means that all the lovely Christmas parties soon will start and that means - shopping! Or at least for me! I really really, like REALLY, love this time of the year. And now that the weather is finally with us, I can finally pull all of my knits out!

I have already got my first party to attend in the beginning of December, so I am starting to look at some online stores already. The "choker" trend has been around for quite some time (I love that the 90's vibe is back in fashion again, 90's kid right here - even though I didn't get to wear the 90's clothes back then) and I haven't really jumped on the wagon, but when I saw Zaras new choker set, I was sold. I love that's the classic thin black on, with a longer necklace to pair it with, and then the show-stopper. The gold one, I do believe I have just fallen in love.

I have a confession, I've been looking (like a maniac) on the sheer top with the gold details like a possessed woman. Keep checking if they still have my size in stock (we all know what that means, right?) I just can't get it out of my head, but let's be honest - it's the perfect "party-top" for a Christmas party, right? Got the great mix of classic and cool. And it's super easy to style, like - for a more dressy look; just pair it with a pair of nice heels,and a beautiful skirt like this. To make it more casual, just wear your fave sneakers and a pair of faux leather trouser, and then you're good to go!

For as long as I can remember, I've always had a special place in my heart for jumpsuits and dungarees. Like seriously, big love. So when I saw that Zara (back at it again, amirite?) have mixed those to together, it was like cloud 9. It's so classic, that you don't really need to dress it up, just wear a beautiful airy silk shirt or one coloured top underneath and a great pair heels! If you want to dress down a little bit or just be a little more casual, then style the jumpsuit with your trusty sneakers (btw; don't you just love, that sneakers are SO in!) and a striped tee, or glam it a little up with a glittery/detailed sheer top! (like thisthisthis or this)
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig