21. nov. 2016

GIFT IDEAS FOR HER // CHRISTMAS 2016


I sidste omgang, hvor vi tog hul på "Nannas gift-guide" for 2016, så var det hankønnet som var i fokus, men i denne omgang så ser vi på os, kvinder. Jeg har smidt nogle af mine egne personlige ønsker ind, samtidig med en masse andre!

Den med det skarpe øje vil nok se, at jeg hverken har noget til boligen eller nogle skønhedsprodukter med i denne omgang. Men! bare rolig, de får et indlæg for sig selv, begge kategorier! Jeg har planer om at lave nogle flere ud over de to tidligere nævnte. Nemlig en for vores kære forældre, delt op i to. Så en til mor og en til far.Så der i alt vil være omkring 5-7 gift guides i år, men hvis i har en som i brænder inde med, så giv besked, så skal jeg se, om jeg kan nå at få den med også! Men i denne omgang handler det mere om sko, tøj, tasker, smykker osv!

Så hvis du ikke selv aner hvad du skal ønske dig i julegave, eller din søster er mindst lige så irriterende som din bror, og ikke aner hvad hun ønsker sig. Så håber jeg at dette vil give dig lidt inspiration. Men jeg har, ligesom ved den første "guide", prøvet at blande diverse items. Så der er noget for enhver!

Leo scarf 240 kr. [HERE] | Star bodysuit 250 kr. [HERE] | Studded Green Bag 380 kr. [HERE] | Pixiwoo Book 200 kr. [HERE] | Bra 80 kr. [HERE] | Panties 50 kr. [HERE] | Choker Set 99 kr. [HERE] | Blue Heels 200 kr. [HERE] | Three Coloured Heels 160 kr. [HERE]

English // In the first round of the "Nannas Gift Guide" for 2016, it was the males that were in focus, but this time it's the women! I have thrown some of my personal wishes in this time, and some I found over the web, and probably are on my list now!

If you have looked at the guide, and wondering:"why isn't there any thing with beauty or interior?" Well, since I love both things very MUCH, I have decided to make an individual post for both of those categories, so there will be many different gift guides as possible. I have in mind actually doing "Gift-guide for your Dad" and "Gift guide for your Mum" - So I am planning to make around 5-7 gift guides this year! If you have any suggestions for a gift guide, then let me know - and I'll see if I can get it up as well! But in this one we're focussing on clothes, shoes, bag and jewelry!

So yeah, if you don't know what to wish for this year, or you have an annoying sister, just like your brother, who never know what to wish for. Well, then I hope this will give you some inspiration! I have tried to mix it up a bit, so there's something for everyone! 
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig