19. nov. 2016

GIFT IDEAS FOR HIM // CHRISTMAS 2016

Så julen begynder at nærme sig med hastige skridt (heldigvis!) Og derfor er jeg så småt begyndt at finde mine ønsker (lad os være ærlige, det har jeg gjort siden oktober) og ikke mindst finde ud af hvad min kære bror og far kunne få i julegave.

For jeg tror ikke, at jeg er den eneste som har en far eller bror, som ikke aner hvad de ønsker sig - udover skjorter, fodboldstøvler (til 2000 kr) eller noget andet typisk. Så jeg tænkte, hvis i nu sad i samme båd, så ville jeg give lidt inspiration til hvad man kan give manden/drengen, som har alt eller ingen ønsker!


Bluetooft Speaker 400 kr. [HERE] | Jacket 800 kr. [HERE] | The Poo Book 70 kr. [HERE] | Burgundy Tie 50 kr. [HERE] | Black Watch 300 kr. [HERE] | Card holder & Wallet Set 180 kr. [HERE] | Urban Ears Headphones 450 kr. [HERE] | Calvin Klein Boxers 2-pack 300 kr. [HERE] | Leather Gloves 350 kr. [HERE]

Jeg har prøvet at holde budgettet lidt nede, så det ikke sprænger eventuelle penge-budgetter. Der en blanding af fine, mere "seriøse" gaver og nogle sjove indimellem. Nogle praktiske og nogle mere tekniske. En god blanding, som jeg håber i kan få lidt inspiration ud af!

English // So Christmas is getting closer (luckily!) And I have started to getting my wishlist ready (or let's be honest, I have been making it since October) But most importantly, I have started to think about what the h*** to give my brother and father.

I assume that I'm not the only one, who's brother/or father don't know what they want for Christmas this year (or every year really) besides the typical fancy shirts, football boots (that's like crazy expensive) or something they already own. So I thought, since I can't be only one with this problem, I'd help you guys out! I have found some different kind of wishes or ideas you could give to your father, brother or boyfriend. It's a mix between some funny, some more serious, the practical one and the more technical one. So there's something for everyone!
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig