30. jul. 2017

TATTOO IDEAS // WHAT'S NEXT?

 Pictures [My Pinterest Board ]
Jeg er en af de heldige, som er blevet en smule små afhængig af få lavet tatoveringer. Jeg har i forvejen 3 styks - to af dem er på det øverste billede i venstre hjørne. Jeg har mange forskellige idéer som jeg gerne vil have lavet - nogle betyder noget og andre er bare fordi jeg syntes de er pæne. 

I bund og grund, så betyder alle mine tatoveringer noget for mig - både dem som er lavet og dem som er på "tegnebordet". Siden de skal være på min krop for resten af mit liv - så tænker jeg mig altid ekstra godt over mine idéer og venter mindst to eller tre måneder til at få dem lavet - efter jeg har fået idéen. Bare så jeg ved, at det er en god idé. 

Jeg har altid haft den idé, at skulle have lavet nogle slags minde tatoveringer af mine bedsteforældre, når jeg en dag blev så uheldig at miste en af dem. I maj skete det så - jeg mistede min elskede farfar og har tænkt mig at få lavet en pibe. Lige siden jeg kan huske, så har min farfar røget pibe og mange gode stunder med ham, har været bonding over en pibe og piberensere.  Jeg savner ham uendeligt og selvom det på ingen måde bringer ham tilbage - så det bare rart at have noget som minder mig om ham, med mig - hver dag. 

Min anden idé, er en rose. Men lavet i et geometrisk stil, frem for en mere realistisk rose. Jeg har allerede fået lavet en tatovering for mit stjernetegn - tvillingen. (Den nederste af de to tatoveringer på min arm) Siden alle mine tatoveringer betyder noget for mig, så har jeg fundet en ny måde at vise noget omkring mig, som ikke er så åbenlyst - nemlig via rosen, som er mit fødsels måneds blomst -  juni. Og siden jeg allerede har lidt geometri på armen, så tænkte jeg det var flot med en rose i samme stil.

Og så til min sidste idé, som er lidt mere sjov end en dyb betydning, som de to andre. Jeg har ALTID været utrolig fascineret af hajer - alle hajer. Men især hvidhajen - og hammerhajen. Selvom de nogle dræbermaskiner uden lige - så er de så flotte og spændende. Min største drøm er at være i et hajbur og "møde" hvidhajer - meeeen skal lige finde mod til det først, ha ha. Men hajer har bare altid været min "ting" - har set så mange film at man skulle tro det var løgn og havde en tænkt at en lille hvidhaj skader vel ikke? Den skal slet ikke være så stor som på billederne, men imellem 4-6 cm i længden vil passe fint - men de to første skal laves først.

_________________________________________________________________________________

English// I am one of those who got hooked on the tattoo wave, and I am not going to lie. I've got myself an addiction. I already have three - you can see two of them on the picture in the left corner. I've got so many different ideas - with meaning - and some mostly just because I think they're pretty.

There will always been some kind of meaning to my tattoos and since they're going on my body forever, I always make sure, that I want them there forever. After I get an idea, I'll wait at least 2-3 months to see, if I really want the idea or if I was just too excited in the moment. 

I've always had the idea of getting a memory tattoo of all my grandparents, when the day came where I would lose one of them. That day happened in May, where I lost my beloved grandfather. In his memory I thought of getting a tattoo of a pipe - because I can't remember a time, where he didn't had his pipe with him. We've bonded over it - as I always would ask questions and almost "study" it, ha ha. I miss him endlessly, and I know getting the tattoo won't bring him back. But it would be nice to have something "of him" with me all day, every day. 

My other idea is a geometric rose. Since my tattoos means something to me - this also tells something about me - like my tattoo for my zodiac sign, gemini. The rose is the plant or flower for the month of June, which is my birth month. And since my tattoos are more geometric, I thought it would be nice to kind of "follow the theme". 

And last, but not least - my third idea. I have always had a thing for sharks - especially the Great White - and the Hammerhead. I've been fascinated with the great whites since I can remember, and one of my biggest dreams is to swim with sharks or to get in one of those "tanks" and see some Great Whites. But, I gotta get some courage first. I just want a little one, not as big as the ones on the picture - but like 4-6 cm in length would be perfect. 

So those are mine ideas - what about you guys? Are you planning on any tattoos and which? 
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig