25. aug. 2017

THE PERFECT WRAP DRESS


Kjole; Kimchi Blue ved Urban Outfitters [Her

Det har været en kæææmpe trend denne sommer - med slå-om-kjolen og YES siger jeg bare! For det er nok den mest flatterende kjole facon til kvinder! Den gør kun gode ting for den kvindelige krop, woop woop. Og selvom der er blevet lavet såååå mange forskellige - farver, mønstre osv. Så er der bare ikke én, som virkelig er faldet i min smag - udover den her, men den koster en halv arm.

Jeg har været ved et par gange efterhånden og give efter, og "bare" købe en fordi de klær min krop så meget, meen har bare ikke gjort det - heldigvis! Men så igår da jeg var i gang med min daglige gennemsøgning af diverse webshops, så faldt jeg over den her skønhed. Og den er bare alt det jeg ønsker i sådan en kjole!

Det perfekte mønster, som er lidt vildt - uden at være det (giver det mening?) Og som vist på billedet så kan den både styles op og "ned". Gøres mere causal, så det er en hverdagskjole eller bruges til diverse fester.

Og så elsker jeg grøn - og det er meget at sige fra min side. Siden det meste af mit tøj er mørke farver, mest af alt sort. Men den er simpelthen så fin! 
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig